سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک زیبایی دکتر لاغری

تزریق چربی به گونه یکی از روش‌های زیبایی است که در کلینیک دکتر لاغری انجام می‌گیرد. هدف از انجام این تزریق ایجاد فرم زیبا برای گونه است. تزریق چربی گونه اگر اصولی انجام نشود با درد همراه هواهد بود و ممکن است هوارض جبران ناپذیری را برای مراجعه کننده داشته باشد. در این مطلب از سری مطالب دکتر لاغری، معتبر ترین مرکز تزریق چربی در غرب تهران قصد داریم تا به معرفی این خدمت کلینیک بپردازیم.

آیا تزریق چربی گونه با درد همراه است؟

به طور عمومی انتقال چربی یک روش دردناک نیست. در حین عمل تحت تاثیر ماده بیهوشی قرار می‌گیرید یا به طور کامل آرام می‌شوید و چیزی احساس نمی‌کنید. از آنجایی که این عمل با بیمار تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، هر گونه ناراحتی حداقل است. حتی پزشک متخصص برای کمک به ناراحتی پس از جراحی نیز، داروهای ضد درد تجویز می‌کند.

انتقال چربی که به آن پیوند چربی و لیپوفیلینگ نیز گفته می‌شود، به عنوان وسیله ای بهینه برای بافت نرم پذیرفته شده است. تزریق چربی به گونه‌ها معمولاً در لحظه دردناک نیست، اما میتواند تا 1 هفته بعد از عمل باعث کبودی و تورم شود. میزان درد تزریق چربی به گونه تجربه شده به تحمل درد بیمار، نوع پرکننده مورد استفاده در طول عمل، اندازه سوزن و سطح تجربه جراح تحت عمل بستگی دارد. یک بی‌حس کننده موضعی به بیمار داده می‌شود تا از هر گونه درد در طول عمل جراحی جلوگیری شود.

در صورت ترکیب تزریق چربی با جراحی لیفت صورت تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. این روش فقط با کبودی و تورم خفیف که تا 1 هفته بعد از عمل ادامه دارد به خوبی تحمل می‌شود. هر گونه ناراحتی بر اساس تعدادی از عوامل از جمله آستانه درد فردی بیمار و همچنین اندازه سوزن‌ها و کانولای استفاده شده و همچنین تخصص جراح در انجام روش انتقال چربی گونه متفاوت است. جراح همیشه مراقب تزریق یک بی‌حسی موضعی در تمام نواحی درمان است تا از یک روش راحت در طول درمان اطمینان حاصل کند.

مشاوره رایگان تزریق چربی

برای اینکه بتوانید یک تزریق چربی رضایتبخش داشته باشید و از مواردی چون درد تزریق چربی به گونه و عوارض بعد از آن در امان بمانید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر تصمیمی با مشاورین ما ارتباط بگیرید و مشاوره شوید.

شماره تماس کلینیک ما: 02191002555.