سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک زیبایی دکتر لاغری

گونه ها بخشی از صورت هستند که پر بودن و خوش فرم بودن آن به زیبایی و جذابیت شما کمک شایانی می‌کنند. ممکن است به دلایل مختلفی شما گونه کوچک و یا نا متقارنی داشته باشید. در کلینیک‌های زیبایی روش‌های متعددی برای فرم دهی به گونه وجود دارد که یکی از این روش‌ها تزریق چربی است. دکتر لاغری به عنوان معتبر ترین مرکز تزریق چربی با کمترین هزینه بهترین نتیجه را به شما ارائه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با این خدمت و هزینه‌های جاری آن صحبت کنیم.

هدف از تزریق چربی گونه چیست؟

انتقال مقادیر ناچیز چربی با هر تزریق، احتمال رد شدن چربی اهدا کننده به میزان قابل توجهی کاهش می‌ یابد و بیمار می‌‌تواند به نتایج طبیعی و صاف و زیبایی دست یابد. این روش کم تهاجمی با استفاده از بی ‌حسی موضعی انجام می‌‌شود، لذا با ناراحتی کمی همراه است و کمترین زمان از کار افتادگی را نشان می ‌دهد.
بعلاوه نتایج ثابت کرده اند که انتقال چربی یک گزینه موثر و کم تهاجمی برای تقویت زیبایی کل صورت برای مردان و زنان است. این روش اغلب به عنوان یک روش فرعی ایده آل عمل می کند و می تواند با خیال راحت همراه با جراحی لیپوساکشن یا خدمات اضافی جوانسازی صورت انجام شود.

تزریق چربی گونه چه قیمتی دارد؟

قیمت تزریق چربی به گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد! از مهارت پزشک تا اعتبار کلینیک و روش تزریق چربی همگی عوامل تاثیر گدار هستند. علاوه بر تخصص جراح و محل کلینیک، دامنه درمان نیز نقش مهمی در تعیین هزینه ها دارد. منظور از دامنه درمان ناحیه درمان و مدت زمان انتقال چربی صورت می باشد. هزینه انتقال چربی بدن به صورت و بدن، بسته به گستردگی و اندازه عضو تحت درمان و تعداد آن‌ها متفاوت است.

یکی از مهمترین عوامل موثر بر نتایج تزریق چربی از جمله ماندگاری و طبیعی بودن آن روش انتخابی تزریق است. تکنیک های به روز و نوین دنیا با به کار گیری از تجهیزات و علوم جدید بهترین نتایج را به همراه دارند. از تکنیک های جدید که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به روش های میکروفت، نانوفت و بایوفت اشاره نمود. اگرچه هزینه استفاده از این روش ها بیشتر است اما اثربخشی بینظیر آن ها و عوارض بسیار کم ناشی از آن ها ما را در انتخابشان ترغیب می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعات از هزینه دقیق تزریق چربی گونه نیاز است تا گونه‌های شما بررسی شود. برای این منظور با شماره 02191002555 در تماس باشید.