سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک زیبایی دکتر لاغری

هنگامی که صحبت از زاویه فک و گونه گذاری می‌شود، اغلب فکر می‌کنیم که این عمل تنها برای خانم‌ها انجام می‌شود؛ اما باید بگوئیم که با تزریق چربی گونه می‌توان گونه آقایان را نیز فرم داد. تزریق چربی به گونه آقایان یکی از عمل هایی است که این روزها آقایان زیادی به سمت آن کشیده شده‌اند. ما در این مطلب از سری مطالب دکتر لاغری، معتبر ترین مرکز تزریق چربی در سعادت آباد، قصد داریم تا از مزیتهای این روش برای شما عزیزان صحبت کنیم.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دانشمندان به موفقیت‌های زیادی در تزریق های مختلف به بدن دست یافته‌اند و یکی از آنها تزریق گونه آقایان است که البته در سال 1401 نسبت به اوایل ورود این تکنولوژی فنون بهتری برای این کار اجرا می‌شود؛ البته نسبت به سالهای قبل هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

اعتماد به نفس و بهتر دیده شدن یکی از خواسته‌های مهم افراد مخصوصاً آقایان در این دوره از زمان محسوب می‌شود که در موارد مختلفی سعی می‌کنند تا خود را کامل و بدون نقص نشان دهند. یکی از راه‌هایی که به زیبایی صورت آقایان می افزاید تزریق گونه است که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایای تزریق چربی به گونه آقایان

هرگاه شما بخواهید یک عمل زیبایی را انجام دهید و ماندگاری تزریق چربی بالایی داشته باشد، قبل از هرکار باید بدانید آن عمل نسبت به سایر عمل‌ها دارای چه مزیت هایی می باشد؛ بنابراین تزریق چربی به گونه آقایان  از سایر عمل‌ها مستثنا نمی‌باشد و در ادامه قصد داریم از مزایای این عمل زیبایی فوق العاده صحبت کنیم.

  • جذابیت بیشتر صورت
  • ایجاد تقارن بین دو طرف صورت
  • بدون درد و سوزش
  • نتیجه دهی در کوتاهترین زمان ممکن
  • بدون احتیاج به مراقبت پس از عمل

اگر قصد تزریق چربی به گونه آقایان خود را دارید با شماره 02191002555 تماس بگیرید.