سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک زیبایی دکتر لاغری

آیا تزریق چربی گونه دائمی است؟ تزریق چربی گونه یکی از عمل‌های زیبایی در راستای فرم دهیم و حجم دهی اصولی و متناسب با ظاهر به گونه‌هاست. این تزریق بسیار حساس است چرا که علاوه بر موضوعاتی چون هزینه و عوارض و میزان ماندگاری، تقارن سازی نیز اهمیت دارد. ما در این مقاله از کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز تزریق چربی در سعادت آباد و غرب تهران، قصد داریم تا در ارتباط با میزان دوام این عمل زیبایی و عوامل وابسته به آن برای شما عزیزان صحبت کنیم.

میزان دوام تزریق چربی به گونه

در جراحی پلاستیک صورت دکتر لاغری، معتبرترین کلینیک تزریق چربی سعادت آباد، زیر نظر کلینیک ماه زر انتقال چربی به گونه با ارزیابی دقیق صورت آغاز می‌شود تا حجم چربی سالم مورد نیاز برای رسیدن صورت به ایده‌آل‌های شما مشخص شود. هنگامی که آن مشخص شد و مکان های دقیق محل قرار دادن چربی مشخص شد، فرآیند برداشت آغاز می‌شود.

دشوار است از قبل بگوییم که بدن شما چه مقدار از چربی سالم را باز جذب می‌کند، با این حال، برای اکثر بیماران این عدد معمولا بین 10 تا 20 درصد است. هنگامی که بدن این فرآیند بازجذب و متابولیزاسیون را که 3 ماه طول می‌کشد، کامل کرد، سلول‌های چربی باقی ‌مانده دائمی خواهند بود. در نتیجه، انتقال چربی به گونه تکنیکی طولانی‌تر و طبیعی‌تر برای دستیابی به چهره‌ای جذاب‌تر و یکپارچه‌تر با حجمی سالم و چهره‌ای جوان است.

مشاوره رایگان در کلینیک ...

شما متقاضیان عزیز می‌توانید یک جلسه مشاوره ریاگان برای تزریق چربی گونه در کلینیک دکتر لاغری داشته باشید. برای این منظور با شماره 02191002555 تماس بگیرید.